Jag vill bada i champagne

Söndag igen. Helgen borta och jag har faktiskt ingen större lust att sätta mig på kontoret i morgon. Jag vill ha fler fartfyllda heta nätter, spänning och magi, jag är här, jag är nu , jag är fri, jag vill leva la dolce vita, åhåh. Jaja, i fredags drack jag öl med Anna, igår med Cissi. Annars har jag pluggat på om VM och filat på mitt tips, det är fan inte lätt att förutspå vilka som kommer skrälla, vilka som kommer floppa, mitt tips är skittråkigt, får nog se över det igen. Har lusläst min bibel och hittat mängder med tryckfel, jävla amatörer. Jag och Andreas tävlar om en delicatoboll, det är härligt, vi visar klart och tydligt att det är äran som är det viktigaste att vinna.
Nu ska jag äta frukost och vänta och längta till klockan slår 15 då Söderling spelar final, heja heja.

Kommentarer
Postat av: krax

Hej tjejen. Det var längesen jag var inne på din blogg. Men det är kul läsning så jag får skärpa mig, lägga den till favoriter och gå in och läsa oftare. Inte för att det är din blogg, utan för att den är bra! :) Hoppas du har det bra. Jag saknar dig... Gud vad mesigt det blev, men det får du ta;)

2010-06-06 @ 11:45:25
Postat av: Office

Tack kraxen va rar du är. Jag saknar dig med, nu är jag lika mesig..

2010-06-06 @ 12:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0