30 is the new 20

Att fylla 30 är inte längre någon fasa för mig. I helgen har jag träffat så många som passerat strecket och som jag skulle kunna tänka mig att vara. Det har jag ju förvisso gjort innan men fick ändå upp ögonen lite nu.
I fredags satt vi på Vasastan och drack billig öl. Johanna hade en välkommen-hem fest (hon har varit borta i 10 dar), jag satt och pratade med 3 lärare som var så jävla roliga och inspirerande att jag funderar på att göra mitt examensarbete åt en utav dem.
Igår var jag på 30-års fest och det känns liksom lugnt. Nu funderar jag tom på att inte fly landet när min dag kommer. Lyssna på det här och häpna, när jag kom dit igår möttes jag utav denna förfrågan: "Vad vill du ha? Det finns vin, bål och öl", varpå jag svarar: "Jag tar ett glas vatten tack". Look at me I´m growing.

Kommentarer
Postat av: Mor

Är stolt över dig min raring

2010-05-23 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0