Torpa light

Att spela biljard ett gäng en lördag kväll är ett ytterst behagligt sätt att fördriva veckans hetaste dag tycker jag. Man tar en öl, vinner, skrattar och vinner igen. Vi beslutade oss för att ha efterfest redan klockan 23 hos Jonas. Vi spelade spel och drack folköl. Fantastiskt. När man bor på "andra sidan stan" här i Lisch tänker man att man har en lång färd hem men det tar aldrig mer än 10 min. Jag tänkte testa Sliverblixtens gränser i afton och körde som fan hem, vi låg ner i rondellerna och låg som slicka utmed staketen och rätt som det var skymtade vi framnäs fasader och jag kunde tryggt kliva in i min port. Jag tänkte att det måste vara såhär det känns när man bor på torpa i Jkpg. Bekvämt? Ja. Häftigt? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0