Buhuhuuuuu

Nu var det längesedan jag skrev men det har hänt så himla mycket. Nä skojar bara, inte mer än vanligt.
Igår busade jag och Robin med grann ungarna, det var kul ända tills vi var tvungna att plugga och de inte ville ge sig. Slutade med att de stod och skrek utanför "We want something from inside, beer and alcohol" Bra jobbat mamma och pappa, barnen var inte mer än 2 äpplen höga.
Nu åker jag snart hem och det känns inte skitkul men ok. Ser fram emot att kunna ringa mina vänner när jag vill och kunna hänga med familjen. Ser till och med fram emot att klappa på gravida magar, eller nej, egentligen inte, titta på dem iaf.
Nu har slutpresentationerna i skolan satt igång och ibland blir jag nästan tårögd. NZ är världens ballaste land, världens vackraste. Det finns så mycket fint att se här som jag inte sett och ännu mer jag vill se och uppleva och om en vecka åker jag hem.
http://www.youtube.com/watch?v=pAkKntcsULg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0