Sista natten i NZ..

..och jag spenderar den pa Christchurch flygplats. Kommer bli en lang natt, kandes inte vart att aka in till stan och bo en natt i en sang for att aka tillbaka hit tidigt i morgon. Tjohej.
Sa mycket kanslor i min kropp nu, blandade sadana, jag vill inte hem samtidigt som jag tror jag kommer ha kul dar. Jag kommer sakna min klass (ja det kommer jag), kommer sakna NZ. Detta land ar sa javlajavla fint, jag maste tillbaks.
Direkt efter dagens avslutnings ceremoni for jag i 140 knyck med en larare till flygplatsen i Nelson, jag hann med rage, skont.
Jag vet inte vad jag ska saga, kanns tomt. Jag kanner mig tom.
Tur att jag har 3 bocker i min vaska och 2 korsordstidningar for nagot sager mig att det inte kommer bli sa mycket sova denna natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0