Kuckeliku

Kan lika väl blogga igen. Vaknade av att telefonen ringde, i andra änden var Sverige som inte förstått att det är 12 timmars tidskillnad, kunde inte somna om efter det. På tal om telefon, jag har +6435489927.
I förrgår träffade vi en snubbe från Finland vars namn är Rafael, vi lät honom bo här inatt, trevlig som fan, han bor annars i sin bil och måste ha uppskattat vår fina gest. Han han Finlands bästa pigment.
Var och hälsade på Elin, Henny och Kat igår, kändes lite konstigt att träffa dem här och att vi bor här. Ikväll ska vi gå och lyssna på jazz.
På Tahunikakawehee (eller nåt sånt, sjukt svåra namn) beach
En blöt, mycket blöt kväll med Raffe, bubbel och mängder med öl.
Sofia blev lite trött...
Sofias hängmatta var lite väl slapp..
Sushi i solen vid hamnen, fan va jag har det gott trots att jag slabbat lite på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0