Jag är ju van

Jag har ju alltid (så länge jag själv stått för innehållet) fått skit för maten jag har med mig i mina stackars matlådor till jobbet. Mig gör det inget, tycker det är lika kul som de som blickar ned bland mina makaroner och korvar. Igår hade jag med mig fiskpinnar då någon ropar att jag har ju för fan inte ens barn att skylla på.
När jag kom hem tänkte jag slå till med chili con carne men kom inte på vad som skulle vara i mer än färs så det fick bli hamburgare istället (lite barnkalas över det med) och kommentaren över detta var att jag hade e-hec mat med mig. Får väl se om jag överlever (jag hoppas det för i helgen väntas festligheter).
I morgon vankas pasta blanco och köttfärsbiffar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahaha.. Fiskpinnaaa

2011-06-09 @ 20:42:32
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-06-09 @ 21:13:01
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0