RÖV

Jaha, smått apatisk igen, min kropp orkar inte. Tomas "Röv" Andersson ställer till det igen, varför kan han aldrig låta lagen på banan får bestämma resultatet, dvs få spela om det.
Det är allmänt kännt att Herr Andersson avskyr HV och kärleken är besvarad. Matchstraff på viktiga Falk, patetiskt! Snacka om att bjuda in AIK i matchen och vips så var det kvitterat.

– Han kör in i honom bakifrån men han kan inte stå med röven utåt och hoppas att ingen ska åka på den, säger Johan Davidsson till Canal Plus.


Blir så trött på alla skibernter som vet så himla mycket. Aftonbladet: Lasse "Judas" Anrell. DN skiver bara om stockholms lagen och är således inga favoriter hos mig heller. Expressen: Leif Boork, sluta se dig själv som en poet, du är inte det. "HV är ett retat och skadat djur", skärp till dig för fan. Sluta älta. Du är en sopa! På tal om att älta, det är då ett jävla tjat om Karlssons val att bänka Larsson, skaffa er ett liv! Jag tycker också Janne gjort sitt i HV och många av hans belut förbryllar även mig, förstår i ärlighetens namn inte hur fan han tänker många gånger.
Nåväl, nu tar vi och vinner den här jävla skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0