Rugby rafting?

Angående fredagens rugbymatch. Crusaders (vilka jag tydligen höll på) vann med 52-10, det var med andra ord ibnte särskilt spännande. Rugby är ingen sport jag sitter på någon kunskap inom. Innan jag gick dit kunde jag en regel- man får inte passa bakåt... I ärlighetens namn skiter jag i rugby, gick dit bara för att det är en "must do" i NZ, nu har jag sett en match och det var väl trevligt.
Hade jag roligt? Inte speciellt.
Fattade jag spelet? Inte direkt, applåderade när alla andra gjorde det.
Går jag dit igen? Nej.
Däremot testar jag gärna på river rafting igen, det var förbannat kul att forsas fram i den lilla båten och låta vågor skölja över oss. Strax innan turens slut fick vi testa på cliff jumping, även det ballt. Jag hoppade från den högsta klippan som var ca 9m.
På måndag försvinner vi i 10 dagar.
Väl mött.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser livsfarligt, men kul ut. Hoppa från en klippa på nio meter? Inte kul, bara livsfarligt. Var rädd om dig. Ska hälsa från Greta att du inte ska hoppa från några klippor mer.

2011-03-13 @ 10:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0