Kära Blixt

Har haft en väldigt trevlig söndag tack vare kära Elin. Vi tog båten ut till Älfsborgs fästning där vi fikade och njöt av solen.
Har kommit fram till att det är väldigt lurigt att cykla i Göteborg. Inte nog med att jag cyklar fel hela tiden men jag fattar ingenting. Får jag åka här? Kan man svänga här? Är det cykelbana här?
Visst jag gillar silverblixten men fan så opålitlig hon är. Jag får ställa mig på bromsen om den skall funka så nedförsbackar är lite läskiga. Uppför likaså eftersom jag inte kan stå upp och trampa för hon skevar så.
Det brukar sluta med att jag mest leder min cykel genom Göteborgs gator men jag är glad att hon är här.





Som hemma men ändå inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0