Varför känner jag så många finnar?

Och värför älskar alla att bada i svenskarnas nederlag?! Kaxiga jävlar. Sitter och funderar på vad vi egentligen har att tacka Finland för, vad har de tillfört världen. Vad har Finland någonsin gjort för mig?
Har The Dudeson en positiv inverkar på samhället? Neeej. Alla "underbara" eurovision bidrag? Neeeeej. Det vackra spåket? Neeeej. The Rasmus? Neeeej. Friidrotts VM 2005 som regnade bort? Neeeej. Deras främlingsfientlighet? Neeej. Mumintrollen? Neeej. Fredrik Norrena? Neeeeej.

Jaja okej, jag kanske är lite bitter ändå.

Guldet är Finlands men framtiden Sveriges.

Dessutom är jag väldigt bitter över hur silly-season karusellen verkar helt utebliven i Hv-lägret. Va fan händer? INGENTING! Möller gick förlorad, Widing likaså och jag vågar inte ens hoppas på Axelsson. Vi har inte lyckats ro hem en enda intressant värvning än. Känns som vi sitter på en av de tjockaste plånböckerna i Elitserien med tanke på hur många högavlönade som lämnat. GÖR NÅT STILLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0