Go your own way.

Mitt och Ellis paradnummer på rock band råkar vara en utav de bästa låtarna som någonsin skrivits. Fleetwood Mac - Go your own way. Har inte kunnat sluta lyssna på den sedan hon skickade ett sms härom dagen och sa att den spelade på radion och jag påmindes om att jag gillar den. Var väl lite smått berusad den afton vi satt uppe halva natten och lirade.
Hur som helst. Det är så många snygga grejer i den låten att jag får gåshud även den 68de gången jag lyssnar på den (itunes skvallrar om siffran).
Jag fann en version med bara sång på youtube vilket kommer få er att förstå vad jag menar. Älskar hur han framför refrängen den gode McVie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0