Dom duger när dom suger!

Efter en jakt på säkert 8år (nej, jag överdriver inte) har jag hittat låten jag letat efter. Herregud vilket känsla detta är. Jag hörde den första gången när jag i åttan var prao på Fläkten. Fick låna ett gäng punk-plattor av min handledare, spelade in de bästa låtarna på kassett, denna kassett försvann.. Jag kunde sjunga med som om orden aldrig någonsin lämnat min mun. Kärlek.

"En söt liten flicka som faller för trycket
som trots bullemi ändå väger för mycket
en söt liten flicka vars skalle är tom
som vill ha pojkar som är äldre än hon"

Jag vill tacka Peace and love och era sjuka bokningar. Skumdum ska spela där i sommar, det var när jag såg detta som jag återigen fick kraft att leta vidare efter Fördomspunk. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0