Bra vibrationer

Då är årets härligaste tid här igen. Schlagern sätter igång i afton och håller på i 6v och om en knapp månad ska den blå pansarvagnen (Hv) köra över alla i sin väg fram till ett nytt Sm-guld.
Jessica har beslutat att ha sin inflyttningsfest i min lägenhet men visste nog inte vad hon gav sig in på när hon valde just denna dag. Hon har insett vad som komma skall och har uttryckt sitt missnöje att hennes fest blev min fest.
Jag har lyssnat på gamla schlagerdängor sen jag klev upp. Jag har städat hela min lägenhet, har fixat fram recept på en schlager-kaka, har fixat ett röstningsschema (vi sätter betyg på kläder, arrangemang och tonartshöjning) och snart hoppar jag i mina mest glamorösa kläder.
Har en känsla av att jag kommer sakna Anna, Camilla, mor och Elli när det sätter igång. Dvs de som delar min passion. Men jag är fast besluten att föra mina traditioner vidare till Lisch.
Låt bästa bidrag vinna (troligt..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0