Rocky it is

Det var lördagen det. Vart tog den vägen? Kände ett visst vemod då England-USA matchen var över. Inge mer fotboll idag, det var dagens sista match. Jag vill ha mer. Efter ett visst zappande mellan kanaler och försök till att reda ut mina tovor i håret efter att jag tuperat det igår (vad ska det bli av denna kalufs?) insåg jag att Rocky 3 är det jag kommer somna till. JAG VILL SE MER FOTBOLL!!
En kort summering av dagens matcher: Blev lite impad av Sydkorea, de var kul att titta på. Hade inte Nigerias målvakt varit ett sådant monster kanske mitt tips hade gått in. Är inte målvaktstavlor synonymt med Englands landslag? Blir liksom inte förvånad.
Well well, i morgon är en ny dag fylld av fotboll, nu ska Rocky vagga mig till sömns (kan inte bli så svårt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0