Sahara Hotnights

Hörde Visit to Vienna med Sahara Hotnights av en slump häromdagen och har inte kunnat sluta lyssna på dem. Jag tycker fortfarande den skivan är fantastisk. Lyssnade på den då jag för några år sedan satt och lurade på vart jag skulle spendera några dagar just den sommaren. Wien var vackert. Under mina första stapplande steg på Österikisk mark ljöd Visit to Vienna ur mina lurar, kunde inte hjälpa att känna mig lite fånig samtidigt som en viss eufori sköljde över mig.
Härligt med låtar som väcker så många minnen.
Deras senaste skiva består av covers där det bästa spåret är Steve Millers klassiker Wide river. Käre hjärtanes så bra de gör den. I löve Sahara Hotnights.

Såg SATC idag, tyckte om den.

Kommentarer
Postat av: Elli

Åh, detsamma hände mig igår! Och nu har jag bara SH på hjärnan, kan inte sluta lyssna på dem <3

2010-06-09 @ 08:44:47
URL: http://elloo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0