Arkitekt Office.

Som bekant förbjuder jag mina husletande vänner Sara & Martin att flytta till en villa längre bort än vad jag kan nå med cykel. Idag under en fullkomligt underbar vår promenad hade jag de lyckliga tu i mina tankar och dokumenterade därmed några hus som jag tycker de kan flytta in i. Några som inte ser ut att kosta alldeles för mycket och som ligger i mina krokar. Håll till godo.

Brunt och fult, lite ruckel varning. Kan inte kosta allt för mycket.






































Inget märkvärdigt men jag kan se era barn leka och skratta i trädgården.







































Ja, jag vet att det är ett garage men tänkte att ni säkert kan piffa till det. Dessutom ligger vättern precis intill.







































Camilla växte upp i detta hus. Tänk va det skulle betyda mycket för oss om ni väljer detta.



Detta KAN verkligen inte kosta er så mycket...



Men ändå, bäst än så länge.




Tänk på det. Det är allt jag begär.

Kommentarer
Postat av: Elli

ÄR det din fotografering som inte håller så hög klass eller varför är Camillas gamla hus jättesnett??

2009-04-07 @ 16:30:29
URL: http://elloo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha vad roligt, många fina hus!men jag håller med Elli, visst ser väl Andreévägen 21B lite vågit ut?

2009-04-07 @ 20:07:57
Postat av: Anonym

Blixten slog ner i huset förra veckan, det är därför. Nä, jag knäppte bilderna samtidigt som jag gick förbi, kändes lite genant att stanna framför husen,. Därför.

2009-04-07 @ 21:14:06
Postat av: Sara

Haha...tack för ditt engagemang Office!!! Dessvärre har jag ingen större lust att flytta ut till knarkarkvarts-huset här utanför...röstar definitivt på något av de andra husen! :)

2009-04-08 @ 09:06:50
Postat av: Sara

Haha...tack för ditt engagemang Office! Är dock helt säker på att jag inte vill flytta ut till knarkarkvarts-huset här utanför...röstar starkt för något av de andra husen!!! Vad händer näst, kommer du ringa på i de olika hushållen och fråga om de har planer på att flytta snart? Kram på dig vår egen mäklar-Office! :)

2009-04-08 @ 10:13:25
Postat av: Sara

Hoppsan...kommentar X 2

2009-04-08 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0