Onsdag.

Idag har jag myst med Molly, Kajsas 2 mån gamla dotter, och Morgan, han är katt. Ett mycket trevligt sätt att fördriva en eftermiddag.
Vi har börjat med en ny grej på jobbet. Vi har ett word dokument öppet hela dagen och skriver in ett ord varje gång vi går förbi. Blir hemskt kul och väldigt konstigt. Tänkte bjuda på ett stycke ur måndagens saga.Så sätt nu på en kopp te, kryp ner under en filt och njut av denna fängslande berättelse. Pling, nu börjar vi.

När jag skulle ut till bilen hände en lustig grej. Snitsaren kollade snett på mig, då blev jag förbannad och drog till Åland med din gamla hagga till fru. Där hälsade hon på fem negresser som ville göra barn med Andreas. Han suckade uppgivet men åtog sig denna enorma arbetsinsats. Medan Forsberg hade klippt Petris får rena från sina omänskliga kånkelbär hade en tomte samlat ihop allt krams som kom ur Andreas bakdel. Bogren märkte inte att en ekorre stirrat på hans portfölj med försäkringspapper. Lantz kunde inte förmå sig att bara vara en godhjärtad grizzlybjörn bara en kort tid. Han och Sofi kan erövra världen! utropade alla i kör medan Patrik gick på metadon. Han ville skaka liv i luckan med negresserna satt på den. Ekorren hoppade över den. Makedonien och Syrien som länder inte många invånare har. Forsberg tycker fåren ska bära alla barnen ända bort till Betlehem där de ska ligga under en gigantisk korkek.

Väl mött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0