Torsdag.

Bitarna börjar falla på plats. Hv behåller både Liv och Laine, nu kan jag andas normalt igen. Väntar dock på en bomb men oroar mig så smått över att jag får nöja mig med Oscar Sundh. Visserligen har vi ett bra lag men en chock hör ju ändå silly season till.

Nå väl. Nu återgår vi till sagan jag började på igår. Idag är det krisgstema så lite läskigt blir det. Ta någon i handen och dämpa belysningen nu.

Idag har högsta chefen beodrat sin armé av kottar ut med AK:4orna och den zinkplätterade medaljonen. Vi tog i så vi baxnade när medaljongen började pendla åt fel riktning. Håkan kommer ofta. Andreas är väldigt imponerad av Håkan när han borstar tänderna med tvättmedel. Han gillar även Lantz skottskada på Alfan som liknar Chilies södra bergsmassiv. Forsberg tänkte, hur ska blondiner börja intressera mig? Möjligen genom hårt arbete. Till middag funderar Uffe på bombernas utsökta mittpunkt. Haubitsar flög plötsligt in på bordet när Uffe kommit halvvägs genom måltiden. Striden tog fart när hobbitar springade med lustiga grimasher och förargelseväckande beteende. Sofi angrep hobbitarnas överpräst med skarpslipade skalpeller utan tanke på risken som kunde inträffa omedelbart efter att Foppa hanterade sina explosiva orkideér. Sommarlovet hade just startat för lilla Forsberg, han tänker ofta på blondiner med kolera. Varför kan man undra? Jo, det finns en anledning till det. Ostkaka! Fan vilket sjysst krig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Förresten, vad var det som hände med Liv häromdagen då?? 6 mål i baken.. hmm...

2009-04-24 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0