DÖ!

Okej. Jag ska göra ett allvarligt försök....
Jag har ett flak öl stående i köket att vara glad över.
Jag jobbar bara till kl12 i morgon, det är ju skönt...
Jaa, vad ska man säga? Svårt att komma på glädjeämnen nu.
Detta klipp är ju kul. Tacka vet jag folk med humor och självdistans.



Kan ju lika gärna fortsätta på samma bana.... Detta kunde jag skratta åt för ett tag sedan.




Nä, detta går inte. Undra vem herr Andersson håller på. Ge oss en chans för helvete! Utvisningen på Laine var under all kritik. Jag vet att det är löjligt att skylla en förlust på en sekvens men jag KAN inte låta den gå obemärkt förbi. Jag avskyr när folk inte kan erkänna sig besegrade, dessvärre är jag inte så stor. Jag måste få gnälla lite.
Jag anser fortfarande att Wallin (äckel) var offside i målgården när han satte 1-2 pucken häromdagen.
Jag anser fortfarande att Hv´s reduceringsmål alldeles nyss var felaktigt bortdömt.
Jag anser fortfarande att "monstret" är ett jävla bollplank.
Jag anser fortfarande att herr Andersson är en jävla fitta.
Jag anser fortfarande att han inte är konsekvent.
Jag anser fortfarande att kanal 5´s "experter är sämre än hagel i Juli.
Jag anser fortfarande att Sevc borde rövknullas.
Jag anser fortfarande att Wallin borde dö.
Jag anser fortfarande att Hv blivit orättvist behandlade.
Jag anser fortfarande att det är okej att gråta.
Jag anser fortfarande att Hv är bäst.

Jag  är så förbannad att jag börjat läspa.

Kommentarer
Postat av: Maria

Då har jag ju gjort nåt bra iaf, som introducerade hipp hipp´s hejarklack för dig..

Förresten, Shirley är guld. :)

2009-04-09 @ 00:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0