Dumt

Igår fick jag reda på att man sjunger "korinter till ögon och hattarna på sne". I hela mitt liv har jag gått runt och sjungt "går inte till ögon och hattarna på sne". Samma grej med den där Jesussången som jag under hela min uppväxt sjungt "trygga räkan ingen vara". Dumt, jag borde förstått. Tack Elin.
Sen dansade vi bort natten.
Just nu gör jag allt jag kan för att skjuta upp fråga 3 på min tenta. Har inte motivation att ta tag i den. Åt lax och potatis till frukost. Ska tvätta, tittar ut på snön, lyssnar på Melissa Horn och konstaterar att det egentligen är jag som skrivit hennes låtar, måste vara så. Finns massa andra viktiga saker att göra.


Kommentarer
Postat av: Elli

Nej, nu känner jag att det blev lite jobbigt. En låt man sjungit från man var liten och NU får man reda på hur texten går... Det här är lite som när jag fick veta att de inte sjöng "Aaafrica" utan "Freak Out" i låten med samma namn...

2009-12-16 @ 08:04:13
URL: http://elloo.wordpress.com
Postat av: Office

Hahaha, kommer genast att tänka på "Oh mama kantarell"

2009-12-16 @ 16:35:18
Postat av: Elli

Och det finns måååånga fler kan jag lova...

Men jag har lite svårt att smälta det här faktiskt.

2009-12-18 @ 10:20:13
URL: http://elloo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0