God Jul igen

Då var det jul igen. Förra året vid denna tid var jag i Auckland. Nästa år tänker jag befinna mig i Australien.
Ändå är det mysigt att vara hemma. Jag sitter med en folköl och kollar på "Ett päron till farsa".
Innan idag åt vi julmat och jag har som tanke att dokumentera allt som händer denna jul och därmed ta en bild på familjen vid bordet. Dessvärre vet inte vi hur man sitter ner och äter middag som en familj. Alla är tysta och slänger i sig mat. Den som blir färdig först vinner. När vi är spyfärdiga reser vi oss upp och går och ev lämnar lägenheten så jag hann inte... Däremot fastnade dessa tre när Göran var här på kaffe och pratade om Berlin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0