Stay in school, cause it's the best

Idag är det tydligen lucia och tredje advent. Tur att jag tog ett break i pluggandet och gick hem till Elin som upplyste mig om detta. Vi drack kaffe och spelade UNO i 2 timmar sen åkte jag hem. Undrar i mitt stilla sinne vart jag gömt mina julkänslor. Jag har gran, vi har pyntat och adventsljusstaken lyser (nej, det gjorde den visst inte, tänder den sen) ändå känner jag ingenting, trist.
Jaa vad gör jag annars? Var på skolan och hämtade 2 matlådor. Har städat, lagat mat. Klippt mina naglar och pluggat. Borde nog ta och åka någonstans snart, detta lät lite väl tråkigt. Lurar på att dra upp till sthlm i veckan och spela sönder Flow's instrument.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0