Vid god vigör

Idag har jag äntligen börjat skriva på min tenta (har tagit en paus nu för att kolla på VM-finalen i innebandy). Är jag nöjd med vad jag hitintills åstakommit? Nä, inte särskilt men gott om tid har jag på mig vilket känns fantastiskt skönt. Jag har precis börjat vänja mig vid och trivas med att vara själv. Min vapendragare drog till Kiruna igår, ensamt som fan men nu kan jag iaf fisa hur högt jag vill och sitta på toa med öppen dörr. Jag luktar nog lite svett och har inga planer på att duscha, har det rätt skönt ändå även om saknaden är stor.
Igår och i torsdags tog jag farväl av mina klasskamrater, kändes faktiskt jävligt vemodigt. Inte alls kul om jag ska vara ärlig.
Nu har jag en knapp månad på mig att lära mig denna dans, kan bli tufft.



Kommentarer
Postat av: sofia

You can do it! al the singel ladies!!!

2009-12-12 @ 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0