Britney.

Ja vad säger man. Visst blev jag underhållen trots att hon mimade sig igenom sin 100min långa circus spelning. Men ja, jag tyckte det var kul. Och ja, jag höll på att fälla en tår vid ett tillfälle men tog mig i kragen och sa till mig själv att det är INTE ok att lipa på en Britney konsert. Och ja, jag önskade att jag stod vid scenkanten. Och ja, jag sjöng med lite då och då. Och ja, jag sitter i detta nu och lyssnar på hennes senaste album. Och ja, jag tycker det är lite bra. THERE I SAID IT!! Jävla kräk.

Kommentarer
Postat av: Elli

Ohooooo, kommer du ihåg vårat samtal när jag sa att jag gillade Britneys nya skiva?? du var i Australien eller möjligtvis Nya Zeeland, undrade vad jag snackade om. Jag sa att Britney var inne i Sverige och att alla sjöng på Womanizer. Du skrattade åt mig. Ett halvår efter så är du på hennes konsert och klappar med. Och nästan gråter nöjd tjej

2009-07-17 @ 14:36:14
URL: http://elloo.blogg.se/
Postat av: Elli

Eller förresten, du kommer säkert inte ihåg det samtalet. Det var samma som jag försökte förklara Suzanne Reuters rollkaraktär och du säger: "Du tänker på Evert Taube"

2009-07-17 @ 14:37:29
URL: http://elloo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag väljer att inte minnas.

2009-07-17 @ 15:54:58
Postat av: Maria

Go Britta, go Britta!! Jag är lite avis på dig där faktiskt.. :P

2009-07-18 @ 18:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0