Vi som bara skulle på fotboll...

Gårdagen var den bästa söndagen på hemskt länge. Herregud va det flippade ur. Andreas vänner Lisa och Leif bjöd oss på god röding och 5 kg kräftor efter fotbollen, när vi länsat deras barskåp så pass att vi gav oss i kast med glöggen satte vi oss i en taxi hem till mig för att hämta mer öl. Sen gick det väl utför kan man nog säga.
I våras publicerade jag en lista här på bloggen med saker jag och Andreas skulle göra i sommar och vad vi skulle göra om vi inte uppnår våra mål. Vi har fått erkänna med bitterhet att vi nog inte hinner med att göra allt. Såhär såg den ut:


Resten kan ni ju se själva...






Värmande glögg.




Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha...varför tipsade ni inte om detta spektakel???

2009-07-20 @ 20:33:26
Postat av: Andreas

Undrar fortfarande var det gick fel!?

2009-07-21 @ 19:37:24
Postat av: Office

Ingenting var fel med denna afton. Det är ju tradition nu bestämde vi ju.

2009-07-21 @ 22:24:47
Postat av: Andreas

Tradition it is! Tycker att vi jobbar på lite dåligt med listan men det är ju inte så konstigt nu när du är mitt i flytten;) Kollade ut en grävling på cykelbanan igår natt. Den kanske vi skulle försöka oss på härnäst?



Tyvärr Sara, vi "glömde" att tipsa om denna aktivitet!

2009-07-23 @ 09:23:51
Postat av: Anonym

Åh, ska vi förnya oss lite och köra över den med cykel? De vore cooooolt.

2009-07-23 @ 12:44:18
Postat av: Andreas

Det vore häftigt! Då får vi ge oss ut och cykla nån dag..

2009-07-23 @ 20:33:54
Postat av: Lisa

Tjena tjejen, du glömde din handduk hos mej, den åkte med in i tvättmaskinen idag!Vore kul o ta det utav fler bilder ifrån kvällen, du fotade ju massor, får gärna skicka till min mejl.

2009-07-27 @ 11:51:08
Postat av: Office

Haha vet inte om jag vill det, men det klart jag ska skicka. Då vill jag ha era. [email protected]

2009-08-05 @ 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0