Hosianna Davidsson.

Jag hatar att lyssna på hockey via radion. Vissa kommentatorer är rappa vilket får mig att tro att det är skitspännande hela iden.
"DAVIDSSONÅKERÖVERBLÅSPELARVOUTILAINENSOMSKJUTERMÅLVAKTENRÄDDAR.ICING!!!"
Andra är lite lugnare. "Daaavidsson åker över offensiva blåååå......spelar bort mot Thööööörnberg......oj vad de klappar händerna på läktaren.......jag låg med min mattelärare och gick på metadon i tonåren.......Backlund räddar, jag älskar Backlund......Lotvonen rensar......MÅL!!!......(olidlig väntan).......Petrasek sprätter upp den i måltaket.....turmål. Jag hejar på Timrå."
Nu väntar förlängning i E.On arena. Blir nog inte så mycket sömn inatt heller. Är så nervös att jag nästan kräks.

Kommentarer
Postat av: Färjestad, SM-guld 2009

Men Lasse Granqvist är väl underbar! Ingen kan leverera inlevelse som han. =P

2009-03-10 @ 23:21:18
Postat av: Camilla

Det här kan aldrig vara bra för ditt blodtryck....

2009-03-12 @ 09:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0