Vänner.

Efter en sushi lunch med Martin fick jag något hemskt bekräftat för mig. Mitt liv är skrämmande likt "Vänner". Eve-jävel påstod att jag är exakt likadan som Joey. Hon anser att jag är en player och att mina tankar ibland försvinner till mat när hon försöker berätta något. Och jag får väl erkänna att favoriträtten är mackor. Men jag är inte fullt lika blåst, vet du tex att "Gubbslem" är en encellig alg. Nä, trodde väl inte det heller.

Sen gick vi steget längre och lyssna på detta:

Jag umgås mycket sambo paret Sara (Monica) och Martin (Chandler). Sara är lite pedant och det skulle inte förvåna mig ett skit om hon går runt i barn tankar dessutom har hon vägt 120kg (det sista var inte sant, men det hade varit kul). Martin är han med skämten och har kostym på jobbet. De letar efter hus men enligt mig får de inte flytta längre bort än till ett ställe som går att nå med cykel. Och de måste ha ett rum till mig som jag kan åldras i.

Det andra paret jag umgås med är Camilla (Rachel) och Jon (Ross). Camilla jobbar med mode och vet hur man ska klä sig. Jon är lugn och intelligent och kan prata om saker ingen vet någonting om, dessutom är han lärare.

Sen har vi Emelie (Phoebe), hon är blond och uppfattas ofta som lite yr.

Har jag undermedvetet format detta själv? Jag har tittat på och älskat denna serie sedan den började sändas. Läääääskigt.




                                                                                            
Ross & Rachel.


Chandler & Monica.



          
Phoebe & Joey



Tjejerna




"Boysen"

Kommentarer
Postat av: Rachel

Åh detta är ju såååå klockrent!

2009-03-06 @ 21:15:00
Postat av: EMelie

jag är f-n ingen Pheobe! ha ha

2009-03-09 @ 16:09:39
Postat av: Emelie

jag är f-n ingen Pheobe!!! ha ha

2009-03-09 @ 16:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0