Jag är toppen.

Jag har blivit bönhörd. Säger man så? bönhörd? Nåval, Efter att jag skrikit ut: "Arbetsbefria mig då för fan!" på skiftöverlämningen idag fick jag som jag ville. Jag blev hemskickad. Väl hemma tänkte jag vara lite produktiv och bestämde mig för att göra rent mitt skafferi eftersom jag (för länge sen) upptäckt en läskig klabbig fläck därinne som det numera fastnat småkryp i. Efter att jag kastat allt med utgånget datum har jag nu en hel hylla som står tom. Varför är jag singel?

Nu till det viktiga, jag har blivit kallad till ytterligare en intervju. Skickade ut 4 ansökningar, har blivit kallad till 4 intervjuer. Jag är en jävla klippa. Detta firade jag med en festmåltid.


Kommentarer
Postat av: elli

Vad fan är det gröna Hit? Det ser läskigt ut?

2009-05-12 @ 06:46:43
URL: http://elloo.blogg.se/
Postat av: Office

Det är ju ärtor för fan. Goda sådana.

2009-05-12 @ 08:12:31
Postat av: Maria

Var är den fjärde intervjun då? Fan va grym du är! Fast fatta på en gång att skriva ansökningar inte skulle bli några problem för dig. För prata å skriva, ja, det kan du. ;)



Mmmm... så... gott.. det ser ut.... ehum..

2009-05-12 @ 20:36:15
Postat av: Anonym

Tack så mycket. Söderköping den 26maj.

Maten var god, jag är inte så himla kräsen.

2009-05-12 @ 23:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0