Lilla Greta.

Hälsade på min gammelmormor Greta i torsdags. Hon är den häftigaste jag vet. Måste tillägna ett inlägg till henne. När vi väl sitter runt bordet och pratar om folk jag inte känner, kan bero på att de flesta hon pratar om dog innan jag ens var född. Nåväl, i torsdags talade vi en hel del om politik, ungdomsvåld, resor och om att man inte ska ta någon för givet. Det påminner mig om hur gammal hon är och att jag vill ha ännu mer av henne i mitt liv. Hon är min idol.



Bror och jag för 2 år sedan på hennes 100-års dag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hon är min idol oxå, fastän jag inte träffat henne. Men av det jag hört dig berätta så är hon helt klart en av mina idoler. Sådana kvinnor är grymma asså! =)

Det är hon till höger va?!

2009-05-09 @ 17:47:17
Postat av: Anonym

Haha, biatch

2009-05-09 @ 19:23:24
Postat av: camilla

2009-05-10 @ 18:38:52
Postat av: Anonym

oj...det förra inlägget blev rätt tomt :) Hon är fin Greta. och cool.

2009-05-10 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0