Jag kan inte dricka sprit.

Känns som jag har spenderat hela veckan i Vara och arbetat med vårt projekt. Det är förbaskat roligt men tar mycket tid och energi. Så igår hade jag planerat en lugn fredag i soffan med te och saffranskorpor. Ödet ville annat och snart satt jag på cykeln med ett sex-pack på styret på väg till Elin. Väl där insåg jag ganska omgående att jag behövde en karatefylla. Med hjälp av mina kära klasskamrater stod plötsligt en symfoni med drinkar och shotar i min förfogan.
Rapar fan lite vaniljvodka idag, mumma.. På vägen hem cyklade jag in i en stolpe och fick ont i örat.
Idag ska jag bara ligga i soffan och lyssna på Tegan & Saras nya platta, den är heeelt fantastisk!
Nej, nu ska jag inte dricka sprit innan min 30-års dag och kanske inte ens då..



Fint folk.

Robotbans


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älsklingen min, du kunde ju dött. Ge sig ut och cykla på fyllan. Tur i oturen att du bara skadade örat. Ta det lugnt med spriten får jag säga till både dig och Henrik, tyvärr.

lööv dig ju

2009-11-09 @ 17:01:03
Postat av: Office

Men morsan, jag hade en kompis med mig och vi ledde cyklarna hem sen. Lööv you med.

2009-11-09 @ 18:24:47
Postat av: Mor igen

Men ni leder cyklarna in i en stolpe och skadar örat??? Vad ska man säga?

Du har det bra och det är det viktigaste.

Grattis till kängorna.

2009-11-10 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0