Jönnet

Sitter och ugglar i Jönköping. Borde skriva mitt cv men dansar mig svettig till Beyoncé - Single ladies istället. Ska kolla hur många gånger till jag kan spela den innan morsan inte längre står ut. Kul att vara hemma.
Fan, nu är det dags att fika igen, har inte gjort annant än att dricka te och äta kakor sedan jag vaknade. Pappa har varit och köpt mina favorit bullar. Kul att vara hemma.
I eftermiddag ska jag hem till Greta och fika ännu mer.
Ikväll är det tydligen fest men vet i fan om jag vill gå. Borde skriva mitt cv.. Sitter nog hellre här och spelar mahjong och konverserar med mina föräldrar som sitter i rummet brevid. Och skriver mitt cv såklart. Kul att vara hemma.

Kommentarer
Postat av: mor

Kul att ha dig hemma. Hade velat träffa dig lite mer dock. Du satt ju mest instäng med datorn, men skönt att ha dig hemma ändå.

Puss och kram min skönhet

2009-12-05 @ 11:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0