Office's fritidsgård.

Hemskt mysig afton. Mitt hem förvanlades till något som kan lika en fritidsgård. På toaletten stod Jessica och Kim och färgade håret och blev förövrigt mycket förvånade över att jag äger både en fön och en platttång.. I sängen satt ett gäng och spelade uno och på golvet brevid hunden satt Therese och stickade. Tilläggas bör att vi tidigare under dan hade gjort hamburgare. Mysigt mysigt.
Annars har veckan handlat om säljteknik. Jag har aldrig tidigare trott att jag skulle ha ett jobb där sälj är en del av det, eller att jag är en del av det. Nu ser jag fram emot sådana situationer och skulle gärna bli en toppen säljare. Ballt va?
Igår spelade vi biljard och blev lite onyktra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0