Ojojoj

Nu var det längesedan jag skrev men jag har knappt varit hemma. Nu äntligen sitter jag i mina mysbyxor och glor på tv, det har varit intensivt. I måndags när vi övade på vår engelska presentation tyckte vi det var en bra idé att dricka öl för att minska nervositeten. 20 tomma burkar stod på mitt bord när jag vaknade dagen efter. På tisdagen efter presentationen tyckte vi det var en bra idé att dricka för att vi varit så duktiga. Det var förövrigt en av de sjukaste festerna jag någonsin varit på. På onsdagen efter data provet tyckte vi det var en bra idé att fira att vi varit så duktiga (igen).



Kommentarer
Postat av: Sarah

Kan bara hålla med, de va verkligen en sjuk fest! :P

2009-10-01 @ 18:21:51
URL: http://borntofly.devote.se
Postat av: Bille

haha, definitivt en av dom sjukaste. får försöka göra en ännu sjukare nån annan gång. x)

2009-10-01 @ 18:35:15
URL: http://billebus.blogspot.com
Postat av: Elin

De där tärningarna alltså.....;)

2009-10-01 @ 19:36:05
Postat av: Office

Går det verkligen att göra det sjukare? Va glada att jag inte laddade upp de sjukaste av bilderna. Vart ska detta sluta....

2009-10-01 @ 19:49:52
Postat av: Emelie

TOKA!

2009-10-02 @ 08:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0