Vakna mig aldrig.

Nu har de gått sådär lång tid igen men veckan som nyss passerat har varit helt sjuk. Har haft grejer för mig hela tiden och de gånger jag suttit ner ensam i min soffa har huvudet varit så sprängtjockt med tankar att jag knappt orkar ta itu med dom. Anledningen till det var att vi har haft en föreläsare hos oss som pratat om personlig utveckling. Hon har varit helt enorm, trollat med oss så pass att alla känt sig berörda på något sätt.  
En kort sammafattning av veckan ska jag ändå bjuda på.
Efter den sk Bussdagen i tisdags då vi guidade i en rullande buss kände vi för lite firande. En tillställning som INTE spårade ur. Tänka sig.. Vi åt pizza och kollade på Braindead.
I onsdags satt vi hos Elin och kollade på Meet the feebles, den sjukaste filmen jag någonsin sett. Vi trode att vi hade ytterligare en splatterfilm att vänta. Istället tittade vi på en fluga som äter bajs, en aids-sjuk kanin som spelar in sadistiska porrfilmer och en groda som är ett knarkvrak och även knivkastare. Mycket skum rulle.
Tordags satt vi hemma hos Mikaela och skulle kolla på film, vi såg 20 min av Snatch sen blev vi uttråkade och lekte lekar istället..
I Fredags var jag lite låg då föreläsaren satt nya spår i mig. Som tur var kom Linkan förbi en sväng och jag blev genast på bättre humör. Sofia kom över något senare, JAG lagade mat, vi drog några bärs för att sedan dra till skolan där det var hippie-fest. Så glad att jag gick, det var verkligen skitkul.
I Lördags var det ju fotboll....mfcs (mother fucking crack shit).
Igår var den bästa Söndagen i världshistorien. Tanken var att vi skulle ut och grilla korv. Vi fastnade framför Wii och jag hämtade elgrillen. Efter några gastkramande uno-omgångar och 2 filmer var klockan ett och det såg ut såhär hos mig.


Kommentarer
Postat av: Emelie

miss you.

2009-10-13 @ 15:01:32
Postat av: Mor

Jag miss dig me´

2009-10-13 @ 18:08:01
Postat av: Office

Jag miss er med.

2009-10-13 @ 20:16:26
Postat av: Angelica

Det var den bästa söndagen helt klart!=)

2009-10-25 @ 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0