Lango!

Vilken vecka jag haft. Har knappt fått en lugn stund vilket nu har resulterat i en förkylning.
I tisdags var det dags för inspark, alla ettor hade sagt att vi skulle ta det lugn eftersom vi skulle upp tidigt nästa morgon för att besöka eventdagarna i Göteborg. Jag tror inte det var någon som höll det.
Det var skitkul, vi lekte massa (på första bilden ser ni hur Anton agerar fetaost i en vagina, illustrerad av Katarina och Elin) och vi sjöng Tjofaderittan Lambo som den var menad att sjungas. Dvs INTE så som vi framförde den på kräftskivan i lördags...




Idag besökte vi Camp Active där vi freestylecyklade, dansade, hoppade trampolin och gjorde volter och landade i ett hav av skumgummi. Nu är jag helt slut. 


Kommentarer
Postat av: Elin

herregud vilka bilder! men kul hade vi :)

krya på dig

2009-09-10 @ 21:36:43
Postat av: Anz

Ååå saknar student livet!! Jag försökte förklara hur man skulle sjunga Lambo men ni var inte så mottagliga på kräftskivan =D

2009-09-12 @ 07:34:14
URL: http://anzworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0