Check, check och check

2 dagars exkursion är över och därmed skolan för denna termin. På lördag flyttar jag till Göteborg, kan knappt förstå. Jag har lagt intensiva veckor bakom mig och har nu några väldigt intensiva dagar framför mig. Vi ska packa, skriva hemtenta och städa. Exkursionen var över förväntan, har fått se fantastiska ställen i Falbygden och på kinnekulle området, tänk vad mycket historia som finns gömt i detta land. Jag har lärt mig mycket men framför allt har det varit väldigt roligt att guida.
Kat, Elin och jag berättade allt som finns att veta om Hornborgasjön.



Här har vi Jessica och Klas utanför Varnhem klosket och kyrka.



Lisa berättar om gravar på ekornavallen.



Ett gäng entusiastika lyssnare, utom Frida möjligvis som ser en smula trött ut..



Tack för den här terminen.


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för en bra termin till dej med :)

2010-04-30 @ 18:16:22
URL: http://miasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0