Tredje året i rad.

Nog borde jag sova men är nyss hemkommen från en riktigt trevlig kväll på Harrys. Efter Hv´s otroligt sköna seger vilket förde dem till Sm-final vaknades music-quiz. Lag Om innehållande mig, Dag, Alina och Robin var fullpumpade med självförtroende men fick bittert se oss besegrade av ärkerivalerna: Mia´s änglar. Med tanke på Hv´s 5-1 seger tog jag det inte så hårt ändå (jo, fan, det gjorde jag visst).

Det går för övrigt bra att bo ihop med fröken Määttä, hon är ju aldrig här och de enda förändringarna i min lägenhet är 2 ljusstakar och en toalett-soptunna.
I morgon är det fest på skolan igen, hade sedan länge bestämt mig för att inte gå men efter denna kväll kommer jag infinna mig där ändå.
Idag har jag lånat 3 böcker om Hornborgarsjön på bibblan. Trode inte det fanns så mycket att veta om en sjö som egentligen inte borde finnas. På vägen hem såg jag en man som stirrade på en vit vägg.

Kommentarer
Postat av: Liiiiisa (essi)

Hej snofen...Vad roligt att du har en blogg. Nu ska jag slvaiskt följa denna och kolla hur det går med ditt pluggande och partajande!!!

Kul att se dig söt!!

Kram Lisa

2010-04-09 @ 10:50:02
URL: http://livsnutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0