Det gar att spela biljard har ocksa

Sitter med en resorb och aterhamtar mig, blev ganska hart igar. HB & co har nu akt vidare, det var kul att traffa dem alla igen. Om nagra timmar ska jag mota upp mor och far, vi ska kopa mig en ukulele om vi hittar en. Hade jag tankt steget langre skulle jag tagit med min kamera och visat lite kort men det far bli en annan dag. Idag ska jag ta det lugnt, kanske sitta pa min balkong och lasa och lyssna till underbar skamusik (jag fullkommligt alskar ska) som spelas pa scenen nagra hundra meter ifran.
He gott folk, nu ska jag kaka och ga pa ukulelejakt. Val mott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Resorb är guld värd.ha det gott i värmen.

2010-12-11 @ 11:21:31
Postat av: soffan

Skönt att höra att du är framme och att det inte går någon nöd på dig! Hittade du en ukulele?

2010-12-11 @ 14:47:50
URL: http://migheja.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ha det fantastiskt babe!

2010-12-12 @ 09:54:02
Postat av: Anna

Har du köpt ngn ukelele än?? Hela min (bandets) musikaliska karriär står o faller med ditt inhandlande av ukelele, det vet du va? Ingen press....

2010-12-12 @ 10:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0