Gooood jul!

Vaknade av ljudet fran ett mms, det var fran mor och inneholl en bild pa deras frukost, skinkmackor. Sjalv at jag musli med youghurt, joda, fick en gigantisk skal med frukt och musli och en liten kopp youghurt, fick kampa med den.
Egentligen hade jag tankt att spendera min formiddag solandes i Lumpini park med efter att ha kommit i sangs vid 7 i morse tankte jag om nar jag val vaknade. Efter 7 timmar pa MBK med Sophie och Therese (de kan shoppa dom..) blev det ater en vanda med massa bars pa Khao san road, vi traffade nagra skona snubbar och jag blev sittandes med en utav dem till langt efter stangningsdags och Khao san blev ode, sjalslos och oigenkannbar (hittade knappt hem), vi satt pa en trottoarkant, tittade pa rattor som passerade och pratade om himmel, jord och allt dar emellan, sa javla trevligt. Tror dessutom att jag behovde det. Han sag precis ut som Johan Davidsson, jag tyckte jag gav honom varldes finaste komplimang nar jag sa det, dessvarre visste han inte vem det var.
Om ett tag ska jag bege mig till Sophie och Thereses hotell, de har fatt badrockar och tofflor mitt hotellrum har en spegel och tva galgar..
Har kommer lite bilder fran tiden som gatt. God jul pa er.


Kommentarer
Postat av: Siwgobert

Var det "Johan Davidsson" på sista bilden? Såg trevlig ut. Det är så jäla kallt Sofi. Fryser ihjäl.

2010-12-24 @ 10:55:44
Postat av: David

haha va roligt att du skrev om vår kväll :D det var trevligt! kul bild på mig med! hoppas det går bra för er där nere :)

2011-01-28 @ 20:27:41
URL: http://www.davidleinonen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0