Lyxproblem

Laser en bok som ar sa bra att jag nastan borjar pa nasta kapitel innan jag ar klar med det forsta, samtidigt som jag inte vill missa ett ord.
Dagarna bara springer forbi, snart ar jag i Bangkok och innan jag vet ordet av sitter jag pa verandan i Nya Zeeland och blickar ut over vad an landskapet har att erbjuda.
Dagarna har i Phuket flyter nastan samman. Vi badar, solar, laser, ater och dricker gott. Mitt rum ar det finaste jag nagonsin bott pa trots att det "bara" ar ett guesthouse men hade det funnits en harfon och en restaurang hade det sakert kunnat klassas som ett hotel.
Jag har varit valdigt forsiktig med solen men igar small det till, vi akte till Paradise beach och jag somnade i solstolen och idag ar jag latt flamberad pa axlar och bringa.
Annars ar det som det brukar, ar standigt omgiven av orkideer, standigt prutande och en standig brist av sans och reson, man maste ju inte utnyttja alla "Buy one drink, get one free" biljetter man blir papackad, lik forbannat sitter man dar med 14 ol framfor sig. Dessa lyxproblem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0