Nedkop

Ater pa Khao san rd, tankte att det var ett sakert kort, dar vimlar det ju av hostel. Det gor det ju visserligen men de med hyfsad standard ar alldeles for dyra for mig och da aterstar bara skiten, sunket och acklet. Bet i det sura och slangde in min vaska i ett rum som kan liknas vid en cell. Inga fonster, ingen ac, ingen toalett, bara en sang, en spegel och fyra vaggar men vad kan man begara av 300 bath? JAG KAN INTE BO SA! Bar mig ut efter att finna nagot battre, trottnade snabbt och satte mig med en chang och tittade pa folk istallet. Detta gjorde jag pa Silk bar, ett stalle jag tidigare stiftat bekantskap med tillsammans med Slam. Mina myggbett kliar mer an nagonsin och jag kanner mig lite gnallig. Det har nog gatt over tills i morgon, va fan, jag ar trott efter resan och jag har inte ens tvaat idag.
I morgon ska jag hitta ett bra boende sen ska jag njuta. Varje gang jag ater mango & sticky rice kanns det battre och jag ar inne pa mim tredje idag. YAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0