Undra vad det händer för skit idag då

Nu har jag äntligen lagt in 142 enkäter i ett jävla pissprogram som visade sig vara bra mycket mer tidskrävande än vad jag trott. Fick inte heller ut så mycket av svaren som jag hoppats på. Folk är så jävla rädda för förändring och förtegna om densamma. Jävla människor. Dessutom finns en fucked up skara som inte tror på ekologiska varor. "Nej du, jag tror inte på det, jag tror det är båg och bluff". Jaha säger jag med ett leende men vill egentligen ge som en lavett.
Jag har lyssnat på Vivaldi i 2 timmar nu, börjar bli lite knäpp tror jag. Behöver luft men det lockar ju knappast att ge sig ut i detta väder. Jag tror jag är lite bitter. Bitter och ensam men i morgon kommer pappa på besök.

I förrgår tog jag och Sofia en paus i OS-tittandet och bjöd över Jessica på Törley och När och fjärran spel. Trevligt som vanligt trots att jag missade OS-guldet i stafett.


Kommentarer
Postat av: sofia

Bra jobbat! 1337 det är vad du är! Vivaldi lät trevligt...ha en skön dag!

2010-02-26 @ 17:07:20
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0