Kredit och debit

Nu kan hela klassen bokföra, det var iaf vad vår lärare sa vid dagens slut. Jag önskar verkligen att jag kunde hålla med. Hela dagen har jag slitits mellan hopp och förtvivlan. Ekonomi och matte tillhör inte mina starkaste ämnen direkt. Nåväl, en dag avklarad, nu är det bara 3v kvar. Det kommer gå skitbra. Jag vill lära mig och då kommer jag göra det.
Annars är allt bra. I morgon är det fest, känns rätt skönt. Det blir en inflyttnings/välkomna tillbaka fest. På lördag kommer mor och far med mat och fika.
Nu ska jag på toa sen blir det Paradise Hotel för hela slanten. Heja Francesca!
Åh! Nu börjar Mästarnas mästare, DET tycker jag är bra. Min gamla men ständiga favorit Brolin är dessutom med. Jag håller på honom.

Kommentarer
Postat av: Sara

You can do it! Fråga Martin om hjälp annars, han är bra på det där!

2010-01-14 @ 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0