Something is rotten in the state of Denmark

Blev vansinnigt trött kl21, gick och la mig, tänkte somna till en film. Sket sig. Låg och vred mig, kunde inte somna. En skål glass, 2 knäckebröd, massa chips och en macka senare försökte jag somna igen. Sket sig. Bestämde mig för ett fatalt misslyckande, satte mig upp med en kopp kaffe, Spiderman 3 och skrev klart min tenta. Ska bli skönt när skolan börjar igen så jag får lite struktur på min vardag.

Mitt nyår var bra förresten. Cissi var här, vi pusslade och drack öl. Så sjukt opretantiöst och så sjukt skönt. När Jan ropade på sitt vansinniga och nästan läskiga vis att klockorna skulle ringa låg vi i soffan och lyssnade på ABBA.

Nu har jag en sak mindre att tänka på och SKA därmed somna. Gnatt.

1000 bitar och 1 öl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0