Sliten

Gothia veckan är slut och jag har aldrig jobbat på detta vis innan. 13 långa dagar i streck har gjort mig trött. Väldigt trött men full av nya erfarenheter vilket jag inte vill vara utan, jag har träffat mängder av härliga människor och hamnat i balla situationer. Så mycket har hänt att jag kommer behöva en tid att smälta allt.
Idag fick jag äntligen sova, ,vaknade dock tidigt, köpte frukost, somnade om. Så skönt. Nu ligger jag i soffan och kollar på film och det tänker jag göra tills solen går ner och det är dags att byta ut soffan mot sängen.
I fredags och igår sprang jag runt med mig egen komradio i direktsänd tv, det var ballt men låt mig berätta för er gott folk, det är inte så himla häftigt att va tv-stjärna. Det blir lätt tröttsamt. Stay in school kids.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0