VAD ÄR DET JAG UTSTRÅLAR?!?!?!

Det här är helt otroligt! Jag har inte varit hos frisören på snart ett år och idag minns jag varför. Jag börjar tro att det är min huvudform det är fel på. Det blir fan jämt samma sak. Jag säger: "Jag är antagligen den ballaste du någonsin kommer träffa, ge mig en frisyr som styrker detta". HORA! Det låter alltid så fräckt när de förklarar hur de ska göra men resultatet får mig att vilja gå i kloster. Men det värsta är då de ska "piffa till det", när fönen åker fram och de tror det är en pensionär de just friserat. SLUTA FÖNA MIG! JAG VILL BARA HÄRIFRÅN! "Du får ju nästan lite lockigt hår här bak, vi kör på lockar" VA! Sen när vill en ball brud med skinnjacka och Sid Vicious på t-shirten (som förvisso sitter och lyssnar på Darin för tillfället) ha lockigt hår!? Och varför, varför har salonger så jävla stora fönster? Blir så trött. 
Som erfaren missnöjd kund hade jag packat ner mössan i väskan.  
Såhär kommer ni hitta mig en bra tid framöver..


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är säker på att du är lika söt som vanligt. Lika underhållande som vanligt är du i varje fall.

Love you douther (stavas dotter så?)

2010-06-10 @ 19:52:49
Postat av: Office

Nej det stavas inte riktigt så men tack.

2010-06-10 @ 20:04:18
Postat av: mor

Stavas det dauther? Daother, det ser konstigt ut.

2010-06-11 @ 18:15:58
Postat av: Office

Daughter. På spanska då?

2010-06-11 @ 18:31:37
Postat av: mor

la dottoria, kanske

2010-06-13 @ 01:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0