Andra chansen

Livet känns rätt bra härligt nu. Oket i form av oro över LIA-plats har nu försvunnit och jag njuter av minsta sak som händer runt mig.
Ikväll är det dags för Andra chansen och rätt låt ska hejas fram av mig och Linkan. Ska bli så jävla kul att ha honom här. Det har aldrig funnits en gnutta tristness när vi är tillsammans och inga ramar finns stora för oss när vi kör igång. Vi talades vid igår och han berättade att han köpt alldeles för många öl till oss.
Jag blir bara mer och mer kär i Neo-Human frontier och tror han når ända fram till Globen. Frågan är bara hur coolt det är att drilla på scen, sådär tycker jag..
Han möter dock tufft motstånd i andra rundan av Alcazar. Övre halvan av slutspelsträdet ser betydligt enklare ut där jag tror Pernilla tar en promenadseger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0