Jag håller på Häcken

Tydligen. Vad skulle jag säga när sportchefen frågar?
Första LIA-dagen är över, jag är trött. Gick upp aaalldeles för tidigt vilket resulterade i att jag fick sitta och vänta i 30min men i sällskap av solen vilket var helt ok.
Dagen var intressant, åt lunch bredvid Jonas Henriksson och var på 2 möten varpå det ena innhöll delar av Häckens ledning, de pratade om nyförvärv, Paulinho och att det gått lite knackigt för grabbarna på sistone och att vi måste vara positiva. Kändes lite konstigt och inte riktigt vad jag räknat med, nåväl, nu är det bara att köra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

för tusan baby, sånt här kan du inte skriva på bloggen.. :) Tystnadsplikt, tänk om kvällspressen får tag i detta ;)



Puss puss lycka till

2010-05-03 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0