Kära conve

Fram till igår trodde jag aldrig att converse skulle svika mig. Har använt dem till vardags, till fint, till jobbet och till fest men igår efter en svettig fotbollsmatch fick mina arma fötter bekänna färg. Helvetesblåsa Allan på min tå, kan knappt gå. Detta missöde ledde till att jag fick tänka om. Mina finansiärer fick övermakt då märke och stil skulle bestämmas på mina nya bekväma vuxenskor. WAREHOUSE! My god så jag skämdes då jag famlade runt bland pensionärskor och kardborre band. Fann ett par svarta som jag hoppas ska vara tillräckligt anonyma för att någon ska lägga märke till och säga "Åh, har du nya skor Sofi?"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Biild? :)

2011-01-25 @ 16:09:05
Postat av: Mor

Har du köpt fotriktiga skor, mitt barn!

2011-01-25 @ 23:23:50
Postat av: Sara

Tror inte på det där med PMS...det här kan inte vara något annat än en begynnande 30-års kris... Tatuering & fotriktiga skor rimmar illa Office! ;)

2011-01-26 @ 09:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0